Logo
Language
Language
Language
Logo
    Համապատասխան իրեր չկան

Պայմաններ և Դրույթներ

·        Ինչպես պատվիրել

Հարգելի հաճախորդ մեր կայքից օնլայն պատվիրելու համար անհրաժեշտ է կատարել հետևյալ քայլերը

o    Ֆիզիկական անձ

o    Իրավաբանական անձ

  • Ընտրեք համապատասխան ապրանքը՝ ավելացնելով զամբյուղում
  • Դիտեք "Զամբյուղի" պարունակությունը ապա սեղմեք "Շարունակել"
  • Լրացրեք համառոտ կոնտակտային ինֆորմացի՝ համապատասխան տողերում
  • Ընտրեք վճարման եղանակը և ցանկության դեպքում թողեք մեկնաբանություն
  • Պատվերը տեղադրելուց հետո Ձեր կողմից նշված էլ հասցեին կգա հաստատված պատվերը, 

Սիրով Ձեր "Փարթիջեն" վաճառքի թիմ

Հեռ +374 95 51 11 19

·        Վճարում

Կայքում գնումների դիմաց վճարումը հնարավոր է իրականացնել միայն ՀՀ դրամով՝ հետևյալ միջոցներով՝

  • ArCa, Visa, MasterCard վճարային քարտերով օնլայն վճարային համակարգով,
  • Բանկային փոխանցումով մեր հաշվարկային հաշվին:

ՈՒշադրություն. Կայքում օնլայն վճարումների ժամանակ անհրաժեշտ անձնական եւ քարտային տվյալները մուտքագրվում են միայն համապատասխան վճարային համակարգերի (բանկի) պաշտպանված էջերում: Կայքում նշված տվյալները չեն պահպանվում:

 

·        Առաքում

Հարգելի հաճախորդ Երևանի տարծքում գործում է ԱՆՎՃԱՐ առաքում անկախ ապրանքի արժեքից

 

Պատվերը ձևակերպելուց հետո այն ենթակա չէ փոփոխության: Սակայն, եթե անհրաժեշտ է կատարել փոփոխություն, ապա պետք է կապ հաստատել Partigen.am -ի վաճառքի բաժնի հետ՝ զանգահարելով                        +374 95 511119 հեռախոսահամարով ։

Հաշիվ-ապրանքագիրը կցվում է առաքվող փաթեթին, որտեղ նշված է լինում պատվերի համարը, առաքվող պարագաների ցուցակը, գները և ընդհանուր արժեքը:

Առաքիչը մինչև առաքում կատարելը կզանգահարի գնորդի կողմից գնման ժամանակ նշված հեռախոսահամարին և ճշտումներից հետո կառաքի ապրանքը նշված հասցեյով։

 

·        Երաշխիքային սպասարկում

Երաշխիքային անվճար սպասարկումը կատարվում է միայն երաշխիքային կտրոնի առկայության դեպքում և նրանում նշված ժամկետի ընթացքում: Սպասարկումն իրականացվում է 30 օրվա ընթացքում:


Ապրանքը տեղափոխելու ծախսերը կատարում է գնորդը:

 

Երաշխիքային անվճար սպասարկման պարտավորությունը վերանում է, եթե.
1. Արտադրանքի վրայից բացակայում են երաշխիքային պիտակները կամ գործարանային համարը,
2. Խախտվել են շահագործման կանոնները,
3. Կատարվել է սարքի անհամապատասխան կամ անկանոն էլեկտրական սնուցում,
4. Առկա են մեխանիկական ազդեցության հետքեր,
5. Սպասարկումը կատարվել է ինքնուրույն կամ երրորդ անձի կողմից,
6. Երաշխիքը չի գործում ծրագրային ապահովման վրա,
7. Երաշխիքը չի տարածվում մարտկոցների և սնուցման բլոկների վրա: